dijous, 20 de març del 2014

Nova etapa!

Ara que totes les persones importants del meu entorn estant informades ja es pot fer 'oficial'. Després de deixar la carrera, com que tinc una idea força clara al que vull dedicar la meva vida, però encara no tinc gaire clar com aconseguir-ho o portar-ho a terme, he decidit fer una pausa i començar una nova aventura. És una cosa que sempre m'havia cridat molt l'atenció i en tenia moltes ganes, però que la tenia reservada per quan ja m'hagués graduat, així que ara és el moment perfecte!

Me'n vaig un any als Estats Units a fer d'au pair!

Encara no sé a quina part del país o amb quina família però ja estic apuntada a una agència i tinc pràcticament tota la paperassa (que no és poca) acabada! :)
A partir d'ara aniré publicant els meus progressos pel que fa al viatge (vídeos i famílies candidates, dates de sortida, etc.).




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada