dilluns, 2 de març del 2015

Crested Butte: Final de temporada d'esquí

Ja tornem a ser a la realitat, els nens a l'escola i jo treballant.

En Parker i jo a l'Ice Bar
Dijous vam pujar a Crested Butte perquè els últims dies havia nevat molt. Gener i febrer havien set dos mesos molt secs i 'calorósos', cosa que vol dir mala temporada d'esquí. En Parker havia pujat amb el tiet i el cosí el cap de setmana que jo vaig estar a Nova York i van baixar un dia abans i sense haver esquiat de lo malament que estava.

Aquests són els gruixos de neu que van caure els tres dies que vam esquiar, o sigui, neu pols que hi havia a les pistes:
  • Divendres: 40 cm 
  • Dissabte: 5 cm
  • Diumenge: 43 cm
Conclusió, molt bona neu i molt bon cap de setmana a la muntanya!




En Parker i jo
Neu que va caure la nit de dissabte a diumenge

Senyal de benvinguda a Crested Butte


Curiositats americanes: Probablement el 95% dels americans no han vist mai un bidet i només sentir la paraula els ve riure perquè es pensen que és on els europeus ens netegem el cul després de fer les nostres coses. Tot i que actualment ja no se'n posen a les cases no es podien creure que en tingués un a casa i que no el fes servir per això.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada