dijous, 7 d’agost del 2014

Rome 2 rio, una web per arribar a qualsevol lloc

Avui una altra recomenació. Rome2rio.


Com diu el seu lema 'Discover how to get anywhere by plane, train, bus, ferry and automobile' (Descobreix com arribar a qualsevol lloc via avió, tren, autobús, ferri o cotxe), t'ajuda a trobar la millor opció per arribar d'un punt a un altre.


Un cop introduïts origen i destí la pàgina busca la millor opció combinant tots els mètodes de transport possibles. I tot i que ens pot semblar una tonteria per a trajectes Barcelona - Londres on només necessitem entrar en un cercador de vols i buscar el plànol del metro de la ciutat que visitem, és una eina molt eficaç per a trajectes a ciutats petites o per viatges a països com els Estats Units (ara que ja m'estic començant a informar per viatjar durant la meva estada allà) on no hi ha serveis de tren ni busos 'unificats' i on cadascú té webs, horaris o preus diferents, i ni cobreixen les mateixes àrees.

Un cop fas la cerca els resultats t'apareixen pintats en un mapa i en una barra lateral, especificant els temps i ordenats per diners. Es poden clicar cadascun d'ells i a partir d'aquí mirar més en detall l'oferta, la companyia o modificar els dies.
Tot i així no està pensada per a fer-hi directament les reserves, així que un cop trobat el mètode de transport preferit, s'ha d'anar a la pàgina de l'empresa.

A mi me la van passar després de està buscant durant una hora maneres d'anar un cap de setmana de Denver a Albuquerque sense que perdés més de la meitat del temps que tenia amb el transport i que fos relativament econòmic. Amb un moment vaig introduir les dues ciutat i em va aparèixer una companyia d'autocars petita que només treballa pel sud-oest/centre dels Estats Units i que no m'havia sortia a cap cerca de google i a cap buscador de viatges. Vaig a anar a la seva pàgina web oficial i tot i que era una mica 'cutre', m'oferien el que estava buscant, ràpid i econòmic.

Així que altament recomanable ni que sigui per a donar un cop d'ull, quan volem fer trajectes que no ens són gaire familiars.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada