dissabte, 30 d’agost del 2014

Últims dies!

Ja està quasi tot apunt.

La setmana passada vam fer una última reunió amb les Au Pair de l'agència d'aquí (Au Pair First) que tenen la sortida cap als EEUU aal setembre o principi d'octubre. Érem quatre noies, tres de les quals de la Plana! L'altra era la Laura, de Mataró, que serà amb la que aniré a l'avió i m'estaré quatre dies a Washington DC.

Al training de Washington en total som 20 noies (sense representació masculina aquest mes) i perquè ens puguem organitzar el transport de l'aeroport fins a l'hotel i puguem saber amb qui compartirem habitació, l'encarregada de CHI (l'agència americana) ens va enviar a totes un email amb la llista de noms, hores i aeroports d'arribada, nacionalitats, APC i repartiments d'habitacions. Els països d'origen són: Regne Unit, Alemanya, Argentina, Hongria, Xile, Japó, Colòmbia, Ucraïna, Xina, França i Espanya (som tres espanyoles en total, però no sé qui és la tercera).
Amb la APC pots fer-te a la idea de s'hi ha haurà altres noies més o menys a prop teu, ja que l'APC (AuPair Coordinator) és una persona que viu a menys d'una hora de la teva família i que et supervisa durant tot el programa. Jo tinc la mateixa que una noia britànica i una japonesa, amb qui comparteixo habitació, ja que el repartiment està fet en funció de l'àrea on viuràs així ja comences a conèixer gent.

Les noies que ens trobarem ja han fet un grup al whatsap per organitzar taxis. Jo i la Laura som les que arribem més tard, a les 9.08 pm a l'aeroport, per tant ens haurem d'espavilar. La resta ja comença a arribar al matí i durant tot el dia. A més, pel grup s'està dient el lloc d'estada als EEUU i l'edat de cadascuna.
Hi ha força varietat de destins; Arizona, Michigan, Colorado, Nova York, Whashington, Maryland, Virgínia, Maine, California,...


Total, que queden menys de dos dies perquè el nostre avió marxa a dos quarts de tres del migdia de Barcelona, i tinc tota la roba i totes les coses que em vull endur en pilots per tots els racons de l'habitació. Demà al matí ho ficaré tot a la maleta i espero que no em superi els 23kg permesos. Al migdia tinc dinar familiar i al vespre sopar amb la colla! Ja són les últimes despedides.



Us deixo l'itinerari de vol per si algú vol saber per on passem. Volo amb US Airways amb escala a Carolina del Nord als EEUU.  (les hores són locals de cadascun dels aeroports).
Barcelona (BCN) 2:30PM - Charlotte (CLT) 6:15PM 
                  ------- escala de 1 h i 34 min -------- 
Charlotte (CLT) 7:49PM - Washington Dulles (IAD) 9:08PM 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada