dimecres, 17 de setembre del 2014

Esports

Dissabte vaig anar a veure en Paker jugant a futbol americà. El seu equip son els Erie Tigers i el seu color el taronja. Com a bons americans, tots els pares van vestits del color, cada partit fan una pancarta gegant de paper on hi ha escrit el nom de l'equip i dels jugadors i els nens la travessen abans de començar, porten cadires de càmping, etc. A més, si guanyen (com va ser aquest dissabte) els pares els fan un túnel tot cridant i tots els nens passen corrent per sota. Jo també vaig participar-hi!
Erie Tigers football game, Erie, Colorado
Pancarta que travessen abans del partit, Erie, Colorado

Ahir, després de dos dies de tenir el cotxe espatllat i fer viatges amunt hi avall per coodinar-nos amb la resta, vaig anar amb els Brayman i la Mela a veure un partit dels Rockies a Denver (els Colorado Rockies és l'equip de baseball de la ciutat, o més aviat de l'estat). L'ambient em va agradar molt, però l'esport en si és lent i ells mateixos passen més temps comentant coses amb els amics de la fila del darrera o, per exemple, ens vam passar tot el primer temps (al baseball n'hi ha 9), a dalt a la planta de dalt on hi ha una hamburgueseria. Diguèssim que en el baseball (o com a mínim en aquest partit) no hi ha col·lapses durant els entre-temps ja que és un esport en el que pots anar fent durant tot el partit. Tot i així una molt bona experiència!
Jo a l'estadi del Rockies, Denver, Colorado

Estadi dels Colorado Rockies, Denver, Colorado


Per cert, després de dos dies de fred hivernal i gelades, torna a fer calor d'estiu (arribem als 30ºC). Com diu la dita a Colorado: 'Si no t'agrada el temps, espera una hora!'.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada