divendres, 26 de setembre del 2014

Garage sales

Mapa de les garage sale a Vista Ridge

Aquest matí, després de deixar les nenes a l'escola m'he dedicat a voltar pel barri a diferents garage sales. Sense exagerar, una de les veïnes m'ha ensenyat un plànol on hi són totes marcades i n'hi havia més de cinquanta (i no es que visquem a un barri molt gran).

Així que he agafat el cotxe i he començat a conduir aleatòriament al barri, ja que sabia que anés per on anés en trobaria.

A més a més, a totes les cantonades hi ha petits cartells amb fletxes.

Indicacions de diferents garage sales, Erie, Colorado
Una de les primeres a les que he anat era d'una de les millors amigues de la Jenni de golf. L'he ajudat traduint a un home que parlava castellà i poc anglès. M'ha donat una estora de fer ioga, uns quants llibres en anglès que a ella li havien agradat, una postal i una adhesiu dels Broncos (l'equip de futbol americà de Denver).

La majoria de gent té mobles i coses de la llar de decoració, qualsevol cosa relacionada bebès i nens petits tipus cotxets i seients de cotxe, roba o llibres, joguines, etc.

Realment a mi no m'interessava res però era una cosa que em feia gràcia ja que aquí no ho fem, i tot i que de la majoria de coses en demanen molts pocs diners, és una manera de reciclar coses que ja no fan servir i  que llencarien o guardarien dins una caixa per sempre més. A més, és un costum que tenen molt introduït (també perquè els americans en general compren moltes coses, sovint necessàries, moltes més que nosaltres), però segurament a poca gent de Catalunya o aniria a comprar a casa els veïns, ja que en aspectes com privacitat o reutilitzar coses dels altres som molt diferents que els americans.

Total, una altra cosa feta de la meva llista!

Jo a un garage sale, Erie, Colorado




Curiositats americanes: potser sóc l'única però quan vaig veure això al super em va sorprendre. No fos cas que els nens caminessin o estiguessin avorrits seient a un carro normal! (i per cert, aquests cotxets són MOLT pesats i difícils de conduir, vaig passar arrapada a més d'una estanteria perquè no podia girar cap a un cantó hehehe)

La Georgia a un minicotxe enganxat
al carro del super, Lafayette, Colorado

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada