dimarts, 24 de juny del 2014

Postcrossing

Fa uns dies una bona amiga em va comentar que existia una web on la gent s'enviava postals anònimament, o més que anònimament a gent que no coneixes. Quan li havien explicat havia pensat immediatament en mi. La web és Postcrossing, i crec que és una experiència molt recomanable, que no requereix cap sacrifici (només 5 minuts de dedicació cada quan vulguis enviar una postal, i els pocs cèntims que costi el segell), i sempre et pot alegrar un mal dia en trobar alguna cosa a la bústia que no sigui una carta del banc o propaganda electoral.

Fa una setmana vaig decidir apuntar-m'hi. Un cop creat el teu usuari i escriure quines llengües entens, pots anar directament a l'apartat 'Enviar una Postal'. A l'apretar el botó t'apareix una adreça aleatòria d'una persona que qualsevol racó del món, i un identificador que aquesta persona entrarà a la web un cop l'hagi rebuda. D'aquesta manera controlen que la gent que n'envií també en rebi.

A més, cada persona pot afegir una breu descripció d'ella o bé de quin tipus de postals li agradaria rebre.

Les meves primeres postals han anat dirigides a un poble al nord d'Alemanya, i a una gran ciutat al sud dels Urals russos. Totes dues les he fet jo i pensant en els gustos a cadascuna de les seves descripcions. 

La primera volia saber coses de la persona que escrivia i del lloc on vivia.


A la segona li agradaven les postals amb animals o temes marins (la foto és de l'esquelet d'un animal marí).





Ara només haig d'esperar a trobar-me una sorpresa a la bústia i que rebin les meves!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada