diumenge, 25 de maig del 2014

Llibreta texana

Els dies van passant, i s'ha d'ocupar el temps d'alguna manera, per tant avui he decidit començar amb les manualitats. I buscant per 'Pinterest' he trobat una idea que m'ha agradat, em realitat n'hi ha moltes, però per alguna havia de començar i he triat aquesta. Una llibreta texana.
La idea l'he tret del blog Life Made Creations.







Aquest ha estat el material que he utilitzat jo perquè ha sigut el que he trobat remanant calaixos de casa, cadascú pot utilitzar el que tingui. El que si que és necessari és una llibreta, uns texans vells, cola blanca i estisores.





Primer es comença folrant les contraportades. Jo he utilitzat roba però també es pot fer servir paper.
Perquè quedi més ben acabat, la roba la podeu doblar i enganxar a l'altra cara de la tapa. Després ho taparem amb el texà i per tan no hi ha problema.



Després es posa el texà a la part de fora.
Us recomano que primer l'enganxeu i després retalleu fins a les vores de la llibreta.

A la tapa de davant, a més, s'hi enganxa la butxaca.



Finalment només falta la decoració, que és una part més lliure.
Jo he fet la flor retallant dos cercles de la tela rosa i fent les ondes, passant-hi un fil amb zig-zag i tibant-lo. 
Les fulles amb un altre tipus de roba, i unes cintes per decorar l'espiral.



I el resultat és el que us he ensenyat a dalt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada