dissabte, 19 de juliol del 2014

Segona entrevista

Aquest dijous, mentre estàvem a la piscina amb en Joaquim vaig rebre un altre correu, i per sorpresa meva era una família de Colorado!

Al correu la mare deia que havia vist el meu perfil i que li havia encantat i havia "sentit connexió" amb el meu vídeo. Em demanava per fer Skype aquella mateixa tarda i vam quedar per al cap d'unes dues hores. Evidentment, tot i que vaig intentar no demostrar-ho massa, estava molt nerviosa ja que no estava a casa meva, i a més aquell cop la família no tenia cap punt negatiu important, tot al contrari.

Una de les primeres coses que vaig mirar al repassar la carta i al mirar al seu perfil a la pàgina web va ser la demanda de parlar amb castellà als seus fills, que havia set el que m'havia tirat enrere amb l'anterior família. No hi era!
És una família de quatre membres, la mare i tres fills. Actualment estan separats, però viuen a deu minuts i estan pendents de veure com funciona i de tornar-ho a arreglar. Els fills són un nen d'11 anys i dues nenes de 9 i 4 anys. Viuen a un dels típics 'suburbs' americans on les cases son totes iguals, i on també viu la seva germana amb el seu marit i 4 fills, que és la que li ha recomanat l'experiència de tenir una Au Pair.

L'entrevista per Skype va durar més d'una hora!
Durant aquest temps vaig conèixer les dues nenes, em va ensenyar la casa i el que seria la meva habitació (impressionat, ja us parlaré d'això si finalment funciona i acabo sent la seva Au Pair), el cotxe que conduiria,... Va explicar-me més les aficions dels nens, els seus requisits per l'Au Pair (perquè evidentment, els nens també hi deien la seva), el seu dia a dia, etc.
Un dels requisits del nen era que sapigués esquiar perquè si fos per ell hi aniria cada setmana! De moment aquest el compleixo.

La meva feina com a Au Pair seria despertar i preparar l'esmorza i el dinar pels nens, i portar-los i recollir-los a l'escola. Fer-me càrrec de la petita, que aquest any comença la 'Pre-School', però només hi va tres dies a la setmana i fins a les 11.30, i a la tarda portar el gran als entrenaments o al què sigui perquè la mare s'encarregui del sopar i tal i no s'hagin d'estar tota la família allà com fins ara.

Una altra cosa que em va dir la mare, és que els agradaria que la seva Au Pair fos part de la família, ja que gaudeixen molt d'estar tots junts, i al viure (ella, germana i pares) al mateix barri, molts dies, inclús entre setmana sopen a casa als altres o passen temps junts. També fan moltes sortides de cap de setmana.

També em va dir que són molt religiosos i que preguen abans dels àpats i abans d'anar-se'n a dormir i van cada diumenge a missa. Em va dir que li agradaria que vingués, però que evidentment volia que em sentís còmoda i que la decisió era meva.

La seva germana, que és la que li ha recomanat el programa, tenia un Au Pair alemanya, però aquesta marxarà ara i també en tindrà una nova al Setembre, i que per tant em trobaria durant l''Orientation' a Washigtnon D.C.


Desprès d'aquesta llarga hora parlant (la qual vaig tenir en Joaquim totalment abandonat) vam quedar per parlar el següent dimarts, ja que ella marxava tot el cap de setmana a Las Vegas amb unes amigues a veure la Lady Gaga, i així dimarts coneixeria el seu fill i el seu marit, ja que aquest viu molt implicat a les seves vides encara.

A veure si prospera l'acord perquè em va agradar molt! Ja us seguiré explicant més coses de la família!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada