divendres, 5 de juny del 2015

Ripley + Jitka

La setmana passada vam donar la benvinguda a un nou membre de la família, la Ripley. És la gosseta que en Dave va comprar. En realitat tots ja l'havíem anat a veure a la casa on havia nascut però es veu que hi han lleis que no et deixen endur els cadells de la mare fins que tenen com a mínim set o vuit setmanes. És un black lab (labrador negre?).

La Ripley i en George
La Noelle amb la Ripley i la Georgia



Dimecres va ser l'aniversari de la Jitka. També el de l'Arola però estant tan lluny no el podia venir a celebrar amb ella.
Les quatre nenes menjant gelat, Erie
La Jitka és una de les poques amigues au pairs que em queden a Erie, les altres ja han anat marxant totes. La conec ja que la Sophie va a la classe de la Georgia i és una de les seves millors amigues, però ella marxa cap a una altra família a Pittsburg d'aquí dues setmanes.
La seva host mom em va demanar que li fes una mini-festa sorpresa, que ella encarregaria i deixaria pagat gelat i pastís i que jo havia de fer veure que li demanava una playdate, i fer-li de sorpresa ja que ella treballava i volia que tingués un dia especial.
Així que vam anar a comprar espelmes, vam fer postals d'aniversari amb les nenes, i vam anar cap a 'Sweets', la gelateria del poble a preparar-ho tot. Quan ella va arribar amb les seves dues nenes, la Sophie, i la Lauren, que té set anys però li agrada jugar amb la Noelle, es va trobar el pastís i tota la sorpresa, que no s'ho esperava gens però que li va fer molta il·lusió. Després, vam anar al parc i la veritat és que va ser un dia molt entretingut i divertit.

Lauren, Noelle, Jitka, Sophie, Georgia i jo
celebrant l'aniversari de la Jitka, Erie



Curiositats americanes: Per 'preparar' als alumnes d'institut per a la vida real, tal com fan a les pel·lícules, els instituts fan cuidar a un sac de farina o un ninot (depèn del pressupost) per parelles o individualment durant una setmana als estudiants.

2 comentaris:

  1. Oooooooooooooooooh sisiisisi!!! El meu aniversari!!! :) Merci, em va agradar molt la felicitació! Ets molt maca!!!

    ResponElimina
  2. Oooooooooooooooooh sisiisisi!!! El meu aniversari!!! :) Merci, em va agradar molt la felicitació! Ets molt maca!!!

    ResponElimina