dilluns, 20 de juliol del 2015

Justine and Coors Field

El cap de setmana passat vaig participar a la ColorMeRad 5k - Denver '15. És una 'cursa' de 5 km on et tiren pols i un líquid una mica espès de colors. Dic cursa entre cometes perquè no s'ha de còrrer si no es vol, només es tracta d'arribar el final com més cobert de colors millor. Hi participen grup d'amics, famílies amb cotxets, gent gran, etc. i ara aquí als EEUU s'han ficat molt de moda. Hi ha la ColorMeRad, ColorRun, HollieRun, NightGlowRun, BubbleRun, MudRun, etc. i totes es basen en el mateix, però estàn portades per a diferents empreses o bé, enlloc de pols de colors et tiren espuma.
A més, al final fan una 'festa', on segueix tirant pols, regals, i posen música.
Jo hi vaig anar amb la Justine. Va ser una molt bona manera de passar el dissabte.

Jo durant la cursa, Littleton
La Justine i jo al final de la cursa, Littleton
Final de la cursa, Littlton



Durant la setmana vam anar a fer una visita guiada pel Coors Field, l'estadi dels Rockies, el primer equip de beisbol de Colorado. Hi vam anar amb l'equip d'en Jack, del qual en Jon és entrenador. Va ser entretingut i interessant.

Jo a la gespa del Coors Field, Denver

En Jon, en Max, L'Aimee, en Baylor, en Parker,
jo, la Noelle i en Jack a la banqueta dels Rockies, Denver






Avui diumenge, he anat amb la Justine i la Sara a fer una excursió per Evergreen, el poble on viu la Justine situat a les Rockies.

Jo, la Justine, la Sara i el Gran Danès de la
família de la Justine que només té 4 mesos, Shadow Pine Loop, Evergreen



Divendres marxem de vacances en família. Conduirem unes 8-10h en dos dies fins al Lake Powell i ens estarem una setmana en una houseboat.

De divendres fins al següent divendres no tindré ni cobertura ni wifi, així que estaré desconnectada totalment i no us preocupeu si no us responc!
Lake Powell amb diverses houseboats, Utah

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada