dimecres, 26 d’agost del 2015

A taste of Wyoming & Nebraska

Ahir vaig decidir fer una excursió d'un dia a Wyoming i Nebraska, els dos estats que fan frontera al nord amb Colorado.

Welcome to Wyoming sign, Wyoming
Vaig portar les nenes a l'escola i des d'allà ja vaig marxar directament. Com que vivim al nord-est de l'estat amb uns 55 min a la I-25, la interestatal que travessa Colorado de nord a sud, ja vaig arribar a la frontera amb Wyoming. Vaig parar a fer la típica foto amb el cartell de benvinguda i vaig seguir fins al centre de informació i benvinguda.

Allà tenien un museu amb la història de l'estat que és bàsicament cowboys, rodeos i el parc nacional de Yellowstone.




Després, vaig agafar amb l'interestatal I-80, que travessa Wyoming horitzontalment i en 35 min direcció est ja em vaig plantar a la frontera amb Nebraska.

Welcome to Nebraska sign, Nebraska


Wyoming i Nebraska, així com altres estats del Midwest, com Kansas o Oklahoma, són coneguts per no tenir massa res, poca població i concentrada a la capital, a part d'això els pobles estan molt escampats. També són estats molt plans, a excepció de l'oest de Wyoming on hi ha les Rocky Mountains així que condueixes i condueixes i només veus que camps i algunes granges, i carreteres rectes que no s'acaben mai.

Bushnell, NE
A Nebraska vaig fer parada a Bushnell, un poblet de 120 habitants, amb els carrers sense asfaltar, tot i que amb el mateix estil de cases individuals i l’organització de carrers quadriculada. El motiu era una petita botiga d'antiguitats, llibres, cafè, etc., construïda en un dels 'típics graners' vermells (en versió petita).


Va ser una bona experiència i vaig poder parlar amb la propietària una bona estona. La botiga era The Sisters Grimm.
http://www.sistersgrimm.biz/
https://www.facebook.com/TheSistersGrimm

Interior de la botiga, Bushnell, NE
Exterior de la botiga, Bushnell, NE
 


Nebraska també és conegut pels seus camps de blat de moro, i tot i que no és temporada i encara no han crescut gaire, també vaig veure'n i vaig poder fer el 'check' a la llista de coses típiques.

Camp de blat de moro, NE


Després d'això, vaig tornar cap a Wyomng i vaig parar al primer poble passada la frontera i vaig dinar a un cafè on feien menjar local. Vaig demanar una skillet, una cassoleta amb escalopa, patates, ceba, blat de moro, tot trossejat, i gravy i un ou ferrat per sobre.

 Després vaig refer el meu camí a la I-80 direcció oest, i vaig parar a la capital de Wyoming, Cheyenne. Allà vaig passejar pel centre i vaig entrar a una botiga de cowboys, The Wrangler.

Cheyenne, WY

The Wrangler, Cheyenne, WY
The Wrangler, Cheyenne, WY


Després d'això, vaig haver de tornar a agafar el cotxe ja que havia de tornar a temps per recollir les nenes a l'escola.


Va ser una experiència curta per bona. La gent molt amable i tan els dos pobles petits com la capital tenien un estil més de Far West i es respira tranquil·litat i un altre ritme de vida.

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada