dimecres, 12 d’agost del 2015

Moving

Des de que vam tornar de vacances totes les nostres vides han girat al voltant d'una mateixa cosa, la mudança.

Des de dissabte que ja estem instal·lats a la nova casa i avui pràcticament ja només queden quatre quadres per penjar.
La casa nova és més petita que l'anterior però seguim vivint al mateix barri. El jardí, enlloc de donar al camp de golf dóna a un parc. A més, estem a tres cases dels Braymans i els nens travessen d'una casa a l'altra a través de les portes que connecten el parc amb els jardins.

Per mi, la diferència més gran és que ja no estic al soterrani, sinó que estic al primer pis amb la resta de la família. La meva anterior habitació era més gran, amb més finestres i tenia el meu propi lavabo. Tot i així, la casa està molt bé.

La meva nova habitació

La Noelle esmorzant al jardí amb el parc de fons




Hot butter dispenser
Curiositats americanes: Hot Butter Dispensers

Al costat de les barres on compres crispetes al cine, als EEUU tenen dispensadors de 'hot butter topping' (cobertura de mantega calenta). És bàsicament una salsa líquida feta a partir de mantega que per donar més gust a les crispetes (ja salades).
Segons els meus nens, 'no té sentit menjar crispetes si no t'hi afageixes això.'.

Per cert, als EEUU el cinema no es diu cinema, com al Regne Unit, es diu movie theater o the movies, de manera més informal.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada