dijous, 21 de maig del 2015

Erie Town Fair

Aquest cap de setmana va ser l'Erie Town Fair. Dins d'aquesta fira, divendres i dissabte hi havia el Hot Air Balloon Fest, que és, bàsicament una colla de globus aerostàtics que s'enlairen des del camp de golf, just al costat del nostre jardí.


Divendres ens vam llevar 30 minuts abans del normal, vam sortir al jardí amb pijama i manta i ens vam assentar a veure com s'enlairaven abans de marxar cap a l'escola.
Dissabte va ser més o menys el mateix, però enlloc d'això vam convidar a força gent i vam caminar pel mig del camp de golf mentre els preparaven o s'enlairaven. Després, vam menjar sausage fondue, que es veu que era una tradició i després vam anar a passejar pel centre del poble que és on tenien la pròpia fira.
La fira eren tot de parades, tan de menjar com de les botigues del poble, jocs per a nens, o botiguetes d'artesans.

Vista dels globus divendres al matí des del jardí

La Georgia, la Noelle i jo divendres al matí
La Noelle, en Jack, l'Olivia, la Georgia, en Max i jo dissabte al matí





Curiositats americanes: Avisos del National Weather Service (Servei Meteorològic Nacional)
Comença l'època de tornados al centre dels EEUU, i tot i que la meva àrea està 'protegida' dels tornados per la proximitat a les muntanyes, els comptats més a l'est,més propers a Kansas o Nebraska en veuen més sovint. Quan passa, televisió o ràdio de qualsevol tipus s'interrompen amb un avis del National Weather Service.

Al moment em vaig espantar una mica. En realitat primer em vaig emocionar i em vaig ficar a gravar, però mentre ho feia pel meu cap anava pensant com reaccionar i em vaig anar adonant que tornados són coses series. Pensava en agafar les nenes i portar-les al soterrani jugant tranquil·lament perquè no s'espantessin, però vaig comprovar al mapa i les ciutats que havia dit la veu de l'avís eren lluny i la direcció en que es movia era l'oposada a nosaltres. A més a més, vaig mirar a fora i el cap de golf estava ple de gent, i vaig soposar que si realment fos una amenaça real no hi hauria ningú a fora i la Jenni i l'Aimee m'haguessin trucat per dir que fer perquè estarien preocupades per les dues petites.

Així que tots tranquils, Colorado té tornados però estan més a l'est i no tan sovint com estats del Midwest o el Sud dels EEUU, però sobretot els que es coneixen com a Tornado Alley, formada pe Nebraska, Kansas, Oklahoma, Texas, South Dakota i Iwoa. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada