dimecres, 1 d’octubre del 2014

14er

Hey!


La Jenni i jo a mig camí.
Mt Bierstad, Colorado


Aquest diumenge vaig fer un Fourteener! Un Fourteener és una muntanya que fa més de 14.000ft (equival a 4.267m). A Colorado n'hi ha més de 50 i qualsevol persona que viu aquí té com a objectiu fer-ne com a mínim un, i els que són més esportistes fer-los tots. El que vam fer nosaltres és el Mount Bierstadt, de 14.067ft. Vam anar-hi la Jenni i en Parker, l'Aimee i en Baylor (el fill gran de l'Aimee), el pare d'elles dues, la Mela i jo.

Vam marxar a les 5 del matí de casa i entre les 10 i les 11 ja érem tots a dalt, cadascú al seu ritme. A l'estar a més de 4.000m es patia una mica de mal d'alçada (falta d'aire o marejos) i fred (estàvem a -5ºC i bufava vent), però tot i així no és una muntanya excessivament complicada i hi havia força més gent a part de nosaltres.








La Jenni, l'Aimee, la Mela i jo, Mt. Bierstad, Colorado


Actualització! 
Vam sortir al blog de l'agència! ---   CHI Blog - Au Pairs Climb 14000 ft


Curiositat americana: La gent d'aquí té el costum de portar cartellets amb el nom de la muntanya i l'alçada per recordar on eren al mirar les fotos. Una altra cosa que és diferent d'aquí és que no hi ha cap senyal qua has arribat al cim com les creus que tenim nosaltres.

Jo a dalt del cim, Mt. Bierstad, Colorado
En Parker, jo, la Jenni i en Baylor al cim, Mt. Bierstad, Colorado

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada