dimarts, 14 d’octubre del 2014

Halloween is coming



Primer de tot moltes felicitats Pere!


S'acosta Halloween i com bons americans ja hem començat a decorar la casa. Carabasses per tot arreu, adorns amb colors de tardor, una col·lecció de peluixos de terror (en Frankenstein, el comte Dràcula,...) i amb la Noelle vam acabar-hi de donar el nostre toc fent un barret i un parell de ratpenats que pengen de l'escala.

La Noelle amb el barret de bruixa

Els adorns de Halloween penjant de l'escala



 
El jardí dels veïns, Erie, Colorado


A més, dimecres que tenia gran part del dia lliure vaig aprofitar i vaig anar-me a probar disfresses! En realitat no estava planejat però mentre tornava de la meva mini-sortida a Boulder vaig veure un d'aquests Halloween Stores que obren temporalment a l'octubre i vaig decidir parar-hi. La veritat és que aquesta és una de les festes que més il·lusió em fa.

Aquí unes quantes de les disfresses que em vaig provar.

Disfresses


Dissabte era el Fall Festival del cole de les nenes. Consisteix en una mena de fira al parking de davant de l'escola amb diferents paradetes de menjar o d'activitats tipu karaoke, pintar cares o ungles, caricatures, manualitats, entre d'altres. Tots els nens anaven disfressats, i evidentment les meves nenes també. L'Ellie era una bruixa i la Gigi una pirata. En Parker va arribar més tard perquè tenia partit de futbol (americà), però quan va arribar, com que anava amb l'equipació no desentonava gens. Petit comentari, no sé a Espanya perquè no estava massa amb nens petits però la pel·lícula Frozen és tot un fenomen aquí. Les festes de Halloween estan plenes de princeses Elsa i la cancó Let it go va ser quasi bé més cantada al karaoke que totes les altres juntes.

La Georgia i la Noelle apunt pel Fall Fest, Erie, Colorado
La Georgia, jo i l'Ellie,
Erie, Colorado

















La Georgia i l'Olivia cantant al karaoke, Erie, Colorado


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada