dilluns, 20 d’octubre del 2014

Tardor a Colorado

Colorado té quatre estacions com Catalunya, la diferència és que estant tan a l'interior (per arribar a la platja des d'aquí s'han de conduir unes 24 hores mínim) que les temperatures són molt extremes. Durant aquest mes d'Octubre, durant la nit arribem als 0ºC i en canvi a partir de les 11 o les 12 quan el sol ja ha tingut temps d'escalfar una mica tornem a superar els 20ºC i torna a fer calor. Així que aquí la gent s'abriga al matí, però després tornen a anar amb màniga curta i sabates 'd'estiu'.

Nosaltres de moment seguim aprofitant el bon temps per estar a fora.
En Parker i la Gigi davant de casa, Erie, Colorado

La Noelle fent skateboarding,  Erie, Colorado


Divendres, els nens  no tenien escola així que vam fer pancakes (el meu segon cop, i van sortir molt acceptables) i ous remenats (ells i afegeixen pernil dolç i formatge mentre esta encara a la paella) i vam anar al zoo de Denver amb els Braymans.

En Parker fent els ous, Erie, Colorado



Aquest cap de setmana, ja que no teniem els nens, vaig aprofitar per fer una mica la meva.
Dissabte vaig anar a caminar pel Waneka Lake Park a Lafayette. Està a uns 15 min de casa i enmig d'un d'aquests típics barris de cases americans. La volta al llac és d'uns 45 min a peu. La tardor a Colorado, amb els aspens de color groc i vermell val molt la pena de veure. Tot i que el lloc top d'Amèrica del Nord és Nova Anglaterra (Vermont, New Hampshire, Maine).

Cartell a l'entrada del parc,
Lafayette, Colorado
Waneka Lake Park, Lafayette, Colorado

A la tarda vaig anar de compres i al vespre vam mirar (finalment) Frozen, la pel·lícula de Disney, amb la Gigi i la Jenni.



Diumenge al matí havia quedat amb una noia que està estudiant a la University of Colorado a Boulder per dinar i anar a fer una volta. Es diu Claire i és una amiga que l'Arnau va fer durant el seu estiu d'intercanvi a Boulder.
Van dinar al barri universitari i vam passejar pel campus i em va ensenyar les instal·lacions. La veritat és que aquests College americans m'encanten. Un gimnàs que no té res a envejar a cap altre, tot tipus d'instal·lacions esportives, biblioteca, etc. Ara. els estudiants que no viuen a Colorado paguen uns $60.000 només de matrícula.
La mascota de la universitat, un búfal,
Boulder, Colorado

Vistes de les muntanyes des del campus,
Boulder, Colorado



Després, vaig pujar un moment amb cotxe a veure les vistes de la Boulder Valley des dels Flatirons (unes muntanyes rocoses molt característiques). Aquestes són les vistes.
Boulder Valley, Colorado


A la tarda/vespre tenia el primer meeting amb la resta d'au pairs de la meva zona i la Coordinadora, la Kat. Vam quedar en un cafè a mig camí de totes. Erém, la Mela, la Shoko, l'altra noia que va està a Washington amb nosaltres, i una sud-africana que està a Boulder, la Nicci. Serveix perquè la Kat sàpiga com ens van les coses i ens pugui resoldre qualsevol dubte sobre estudis, etc.



Avui he anat al super amb la Georgia, i al noi que et col·loca les coses a les bosses (que és un de diferent del que et cobra), al demanar-me plastic o paper, li he demanat aquest últim per provar. S'ha de dir que és zero pràctic. pràcticament les has de descarregar d'una en una del cotxe. Ja està provat, però em quedo amb les de nanses, siguin de plàstic, roba o paper.

Sortint del super amb bosses de paper sense nanses, Lafayatte, Colorado

i seguim amb la decoració de Halloween!

L'Emma i la Noelle decorant la casa, Erie, Colorado


La Georgia darrera la 'teranyina', Erie, Colorado




P.S. Aquest cap de setmana me'n vaig sola amb cotxe a Santa Fe, New Mexico! A unes sis hores de cotxe.


1 comentari:

  1. Uaaau judit, quins paisatges!!! M'encanta el contrast dels arbres a la tardor amb el cel blau..... i les rocoses!!!!

    Volem més fotos!!

    Molts petons!

    ResponElimina