dimarts, 11 de novembre del 2014

Back from Vegas and suddenly... it's winter!

Hey!

Ahir vaig tornar de Las Vegas! Va ser una experiència impressionant, vaig anar-hi a fer un curset per obtenir tres crèdits dels requerits amb Silver Bay Au Pair Courses, i m'hi vaig quedar un dia més per aprofitar el viatge amb l'Estefanía.
Abans d'explicar-vos en detall què vaig fer, ja que van ser quatre dies molt intensos, us explicaré com l'hivern ha arribat de cop a Colorado. 

Part del grup d'au pairs davant del típic cartell de Las Vegas, Nevada


Abans de marxar cap a Las Vegas, a Colorado teniem una temperatura de tardor 'càlida' encara. Al matí temperatures baixes al voltant dels 5ºC, i al migdia sempre tornàvem a arribar als 20-25ºC. Aquests canvis de temperatura durant el dia són típics d'aquí, ja que estem molt lluny de la costa. A Las Vegas, les temperatures anaven d'entre els 15 i els 30ºC, temperatura d'anar amb sandàlies, tirants i pantalons curts, i abans de marxar, la Jenni amb va enviar un missatge dient-me que estava nevat, que el temps havia canviat de cop. Aquesta és la previsió per la setmana que ve.

Previsió per la setmana que ve

Així que vaig arribar a l'aeroport i la pista estava nevada, feia un fred que pelava, i jo anava pràcticament d'estiu, amb leggins tirants, una camisa i sabates d'espar.

Dimarts                            

Avui, porta tot el dia nevant, però com que fa tan fred (som les 2 del migdia i estem a -9ºC), la neu és molt seca i molt petita. En teoria la 'tempesta' de neu ve demà. A veuré que tal!

El jardí nevat. Nov 11, Erie, Colorado


Dimecres                        

Avui hem estat tot el dia a -16/-19ºC i arribarem fins els -24ºC. A més, la mini-neu que va caient no para, i tot i que porta més de 24h nevant, l'acumulació de neu no és massa.

El jardí nevat. Nov 12, Erie, Colorado

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada