dimarts, 23 de desembre del 2014

Christmas Break I: Crested Butte

El dissabte, després de que els nens comencessin les vacances de Nadal vam marxar cap a Crested Butte per a esquiar tres dies, i tornar el 24 per celebrar el Nadal a casa. Érem en Parker, la Noelle, la Jenni, en Baylor, en Dave i jo. Vam deixar la Georgia amb el pare ja que encara no esquia pràcticament i així podríem aprofitar més el dia. A més, ella odia anar amb cotxe (i qualsevol altre mètode de transport que li requereixi està assentada i quieta, així que pràcticament tots) i el trajecte és de 4,5 hores.
Com l'últim cop, va començar a nevar el dia abans i no ha parat fins l'últim dia. Això, vol dir molta i bona neu. A més, no hi havia gaire gent i per tant arribaves a un telecadira i hi pujaves directament. Tampoc feia massa fred, durant el dia estàvem al voltant dels -5°C, l'únic inconvenient va ser el vent, que al segon dia en segons quin vessant de la muntanya no et deixava veure la pista quasi bé perquè aixecava la neu pols. Aquest cop ja vaig baixar negres i bé!

En Baylor i jo després d'esquiar
La Noelle i en Parker
després d'esquiar
En Baylor i en Parker apunt
per esquiar















Jo assentada a un banc fet
d'esquís antics a la base.
Molts locals i fins i tot casa
nostra tenen mobles
d'aquest estil.
Assentada a una cadira
de gel a la base de l'estació

La Jenni i jo amb la figura
de gel de l'Olaf de Frozen


















El tercer dia no vaig esquiar i vam anar a baix al poble amb la Noelle. Feia molt fred. Estàvem a -15°C.

Arbres a l'estació
Crested Butte


A les tardes estàvem a la casa mirant pel·lícules, jugant a jocs de taula, o simplement fent res.

La Noelle i en Parker al sofà
Tota la familía jugant al Monopoly



Curiositats americanes: les divisions que s'aprenen a l'escola estan escrites al revés, tot i que el funcionament és el mateix. Me'n vaig adonar quan intentava ajudar la Noelle amb els deures.

Fulla de divisions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada