dilluns, 13 d’abril del 2015

22nd Birthday

Ahir va ser el meu aniversari.

Divendres ho vaig celebrar amb un grupet de 5 d'au pairs, que com que la majoria són de la República Txeca (3) ho vam fer segons les seves tradicions (una mica estranyes).




Tots dels que celebràvem aniversaris
amb el número del nostre dia
Dissabte vam anar a sopar a casa els Braymans. Érem tota la família, la família d'en Jon i un parell d'amics de la Mela, però no era només el meu aniversari, sinó que era el de cinc persones més:

  • 6 d'abril: Georgia
  • 9 d'abril: Jon
  • 10 d'abril: Mela
  • 11 d'abril: amiga de la Mela
  • 12 d'abril: meu
  • 13 d'abril: Roxann (la mare de la Jenni)


 Com que érem tanta gent, enlloc de cadascú tenir el seu pastís i les seves espelmes van ficar totes les que tenien en cupcakes i en un pastís de llimona, i tota la família va bufar a la vegada.
Bufant les espelmes amb la Gigi




L'endemà al matí, el dia del meu aniversari, la Noelle em va portar l'esmorzar al llit de sorpresa, amb una postal de felicitació feta a mà preciosa.
Després, com que vam tenir una mica de problemes amb la plata i se'ns va vessar l'aigua de la flor, vam pujar a la cuina i em van fer bufar les espelmes un altre cop.

La Noelle amb l'esmorzar que em va portar
al llit
En Parker, la Noelle i jo abans de bufar espelmes
(a la foto sembla un 12 pero n'hi havia
dues d'individuals perquè l'altre dos es va trencar)


A la tarda vam anar al cine amb les nenes per celebra-ho.




Un aniversari molt diferent i molt especial!




3 comentaris:

  1. Felicitats Babyy, hem trobat a faltar celebrar-lo amb tuu! però que bé que t'ho has passat. Muuuuak

    ResponElimina
  2. Felicitats Babyy, hem trobat a faltar celebrar-lo amb tuu! però que bé que t'ho has passat. Muuuuak

    ResponElimina
  3. jjajajjajaa l'Aina també te problemes amb els comentaris...!!! jajaajaja

    ResponElimina