dimecres, 1 d’abril del 2015

Visita Família Arumí

Amb la Georgia a l'aeroport

Com ja vaig dir, divendres passat a la tarda vam anar a buscar els meus pares i els meus tiets a l'aeroport El seu avió es va avançar i, igual que com quan jo vaig arribar per primer cop el setembre passat, ells van arribar abans que nosaltres i es van haver d'esperar.
Després vam anar a sopar una hamburguesa a un d'aquests bars d'esports amb tantes pantalles amb la Jenni i els nens i vam anar cap a casa.

Dissabte

El dia següent vam esmorzar pancakes, amb bacon i ous. Feia tan bon temps que vam menjar a fora.

Tota la tropa a Denver
Després vam agafar el cotxe i vam anar a Denver a passejar una estona. No hi ha massa res a fer si no t'agraden molt els museus o galeries així que només vam veure la State House (Parlament de l'Estat de Colorado), vam entrar a una catedral catòlica, vam passejar pel 16th Street, el carrer comercial i peatonal de Denver, i vam arribar fins a Union Station, l'antiga però remodelada estació de tren.
A mig camí vam parar a fer una cervesa i a picar alguna cosa a un pub irlandès, però no ens vam fixar en tots els ingredients que portava la salsa i tots quatre no van parar de bufar i beure durant tota l'estona que vam estar menjant i va fer que ens ho miréssim amb pèls i senyals tot des de llavors.

Després d'allò vam anar al Boot Barn (Graner de Botes), una botiga on venen botes de cowboy autèntiques i altres tipus d'accessoris tipus bolsos, cinturons de sivella o barrets. Són botes amb moltes decoracions, sempre una mica de taló (inclús les dels homes) i que acaben amb punxa. Encara que pugui semblar estrany aquí encara les porten molt tan homes com dones.

D'allà vam anar a veure una estona d'un partit de baseball d'instituts en el que jugava en Baylor. Allà van conèixer pràcticament mitja família.

Per sopar vam anar al downtown d'Erie, que és molt petit, a una cerveseria nova que han obert, Echo Brewerie.

Diumenge

Vistes des de dalt de la Flagstaff Rd, Boulder
Llevar-nos, esmorzar i cap a missa. Vam arribar una mica abans i així els vaig poder ensenyar totes les instal·lacions on faig de voluntària, on donen esmorzar, els ordinadors, etc. Després vam entrar a dins i ens vam ficar a l'última fila del pis de dalt així teniem més perspectiva de tota la gent que hi havia. Vam esperar el compte enrere a les pantalles, vam escoltar les tres cançons del principi i vam estar-nos 5 minuts a escoltar el 'pastor', però com que parla molt ràpid i és molt difícil d'entendre ja teniem decidit marxar i anar a aprofitar el dia.

Chataqua Park amb els
Flatirons de fons, Boulder
Vam anar amb la Jenni a Boulder. Vam pujar amb cotxe fins al mirador de la vall al costat dels Flatirons, vam parar a la base de Chataqua Park per fe-nos alguna foto, i vam caminar per Pearl St, l'area peatonal de Boulder. Allà també hi vam dinar. Després vam conduir per la zona universitària i vam veure les fraternitats i vam caminar pel campus de la University of Colorado, CU.

Un cop fet tot això ja era mitja tarda i vam tornar cap a casa a descansar una mica, començar a preparar les maletes, i tota la família i amics convidats a la barbacoa van començar a arribar. Érem 18 adults i 10 nens, i el motiu de la torbada és que tota la meva família americana volia conèixer la representació de família catalana que m'havia vingut a visitar. Tot i que pràcticament cap dels americans parlava espanyol, evidentment ningú català, i dels catalans només jo i el papa parlàvem bé l'anglès (els altres el xapurrejaven millor o pitjor), la barbacoa va ser un èxit i tothom va trobar la forma de fer-se entendre's.

Foto d'equip amb part de la família i amics que hi havia a la
barbacoa.
La Montse i la Teresa a la barbacoa
Dilluns

Vam llevar-nos d'hora perquè es poguessin despedir de la Jenni i en Parker, vaig arreglar a les dues petites, i les vaig portar a l'escola amb la mama i el papa (no hi cabia ningú més al cotxe), i així els vaig poder ensenyar l'escola i presentar-els'hi a la Mrs. Mckenzie, la professora de Kindergarden que ajudo els dimecres.

Hanging Lake, Glenwood Springs
Després d'això vam carregar el cotxe i vam agafar l'autopista que travessa les Rockies cap a Aspen. A mig camí però vam parar al Glenwood Canyon per pujar al Hanging Lake. És una excursió d'unes 2 hores d'anada i tornada i d'uns 2km en cada sentit però que fa molta pendent. Tot i això les vistes que hi ha a dalt fan que valgui molt la pena.

Un cop a baix al cotxe ens vam posar de camí i després de fer un total de 4,5 h de cotxe vam arribar a Aspen. Un cop deixades les maletes a l'apartament vam anar a voltar una mica pel poble, que tot i que per l'arquitectura dels edificis pot no semblar-ho, els noms i les etiquetes de les botigues demostren que és un poble amb molta gent rica; Prada, Versace, Rolex, galeries d'art i moltes joieries. També botigues de marihuana (ja que seguim estan a Colorado, on us recordo que des de fa un any aproximadament és legal).

Glenwood Canyon
Vistes des de sota el llac

En Pere enfilat a unes roques al
Hanging Lake
La cascada que alimenta el llac

Dimarts

Els tres esquiadors apunt de començar, Aspen
Vam matinar i vam deixar en Pere, en Ramon i la Montse a la base de l'estació perquè esquiessin. No han tingut un final de temporada massa bo però la neu era mínimament decent. Mentrestant la mama i jo vam anar a esmorzar a una terrassa i a passejar pel centre.
Després de 4 h d'esquí els vam anar a buscar i ens vam dirigir directament cap a l'aeroport d'Aspen (ple de jets privats) i vam llogar un cotxe, ja que a partir d'aquell punt jo havia de tornar cap a Erie a treallar i ells seguien amb el seu viatge.

El tiet i el papa a dalt les pistes, Aspen

El seu pla pels pròxims dies és:
  • Dimarts a la tarda: Entrar a Utah, visitar el Arches National Park i dormir a Moab.
  • Dimecres: Conduir fins al Gran Canyon a Arizona a través del desert i seguir fins a Las Vegas, Nevada
  • Dijous: Visitar Las Vegas.
    • Els tiets marxaran amb cotxe fins a Los Àngeles a mitja tarda.
    • Els meus pares agafaran un vol nocturn fins a Nova York.
  • Divendres - Diumenge:
    • Tiets: Los Ángeles i agafar un vol cap a San Francisco fins diumenge que tornen a Catalunya i arriben allà dilluns al vespre.
    • Pares: Nova York fins diumenge que tornen a Catalunya i arriben allà dilluns al matí.
Tota la tropa abans de començar
el seu roadtrip cap a Utah sense mi
(i sense el meu Yukon, ells en van llogar un de més petit)